МЕТА: викликати зацікавленість у вивченні іншої мови, сприяти повноцінному й різнобічному розвиткові дошкільника, виховувати його почуття, волю, інтелект; створювати сприятливі умови для оволодіння дитиною основами іншомовного спілкування; збалансовувати розвивальні, виховні та освітні цілі.
В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина», - стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природня потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі.
Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.
Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою. Людина, що володіє «English» зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на хорошу роботу . А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями інтернету….Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.
Навчання англiйської мови є не обов'язковим, але бажаним компонентом дошкiльної освiти. Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi. У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови, а одразу опановують її як засiб спiлкування.
У нашому ЗДО вивчення англійської мови починається з дітьми старшого дошкільного віку, оскільки цей вік є оптимальним для засвоєння мов. Мовленнєвий апарат у дітей дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Вони вкрай чутливі до вимови та особливо сприйнятливі до фонетики та інтонації мовлення. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати іноземну мову.
Вже у шкільному віці вони дещо втрачають попередню здатність легко й точно відтворювати звуки іноземної мови.
Для кращого опанування іноземної мови керівник гуртка - Хруленко Олена Василівна активно використовує рухову, слухову та зорову пам'ять дітей. Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик. Ігри - лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.
Мова вивчається через особисту дiяльнiсть дiтей на заняттях. Кожне заняття будується як iгрове спiлкування педагога i дiтей. Заннятя з англiйськой мови – це система органiзованої iгрової дiяльностi, що сприяє розвитковi i вихованню дитини, реалiзацiї набутого досвiду, формуванню нового досвiду та психiчних якостей у процесi засвоєння мiнiмiзованого обсягу англомовних знань та вмiнь.
Мова - це перш за все засіб спілкування. Отже, навчання іноземної мови повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал. Тому, саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови.
Важливо пам’ятати, що головне у навчаннi дошкiльникiв – це розвиток дитини, збереження її психiчного та фiзичного здоров’я, зацiкавленiсть дітей, їхнє бажання вiдвiдувати заняття.
Поради батькам
Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови 1 раз на тиждень. Тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можтивість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати «домашні уроки англійської мови». У цьому вам допоможуть декілька порад.
Шановні батьки!
1. Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.
2. Щоб Ваша дитина із задоволенням відкривала світ іноземної мови, повторюйте разом із нею вивчені на занятті слова та вирази у вигляді гри.
3. Нехай дитина буде Вашим учителем (якщо Ви недостатньо знаєте англійську або взагалі не володієте нею).
4. Грайте у ті ігри, які були на уроці.
5. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь із учителем.
6. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки.
7. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались.
8. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова.
9. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії.
10. Зверніть увагу на твердження , «успіх породжує успіх». Не бійтесь перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки, похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляюються у чомусь іншому.
А головне пам’ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, зі закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того,щоб їх виявити , розвинути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та просто успішними людьми.