• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Тести для батьків

ТЕСТ 1. Для батьків майбутніх першокласників

/Files/images/Pervoklassnitsa-s-tsvetami.png

ЧИ ГОТОВІ ВИ ВІДДАТИ СВОЮ ДИТИНУ ДО ШКОЛИ?

(тест)

Шановні батьки!

Поставте позначку «так» чи «ні» біля кожного твердження.
1. Мені здається, що моя дитина навчатиметься найгірше.
2. Мені здається, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.
3. На мій погляд, чотири уроки - завелике навантаження для маленької дитини.
4. Дитина може спокійно навчатися тільки в тому випадку, якщо вчите­лька - її власна мама.
5. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися читати, ра­хувати і писати.
6. Мені здається, що діти у цьому віці ще не здатні дружити.
7. Боюся навіть думати про те, як моя дитина вдень не спатиме.
8. Моя дитина часто плаче, коли до неї звертається незнайома доросла людина.
9. Моя дитина не ходила до дитячого садка і ніколи не розлучається із матір'ю.
10. Я побоююся, що діти глузуватимуть з моєї дитини.
11. Моя дитина, по-моєму, значно слабша за своїх однолітків.
12. Боюся, що вчителька не має можливості оцінити успіхи кожної дитини.
13. Моя дитина часто говорить; "Мамо, ми підемо до школи разом!"

Примітка. Якщо на 6 і більше тверджень ви відповіли "так", ви самі ще не готові віддати свою дитину до школи.

Кам'янопотоківський ліцей імені М.С.Новохатька: ПЕРШИЙ ДЗВОНИК

ТЕСТ 2. Чи допомагаєте ви своїй дитині стати обдарованою дитиною"?

Батькам пропонується ознайомитеся з текстом анкети вказавши один із двох варіантів відповіді: «Так» або «Ні». «Так» - 1 бал.

1.Я відповідаю на всі запитання дитини терпляче і чесно.

2.Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.

3.Я встановив(ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

4.Я не лаю дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і ця робота ще не закінчена.

5.Я надав (ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати виключно для її занять.

6.Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її досягнення.

7.Я доручаю дитині посильні клопоти.

8.Я допомагаю дитині складати її особисті плани і приймати рішення.

9.Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.

10.Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.

11.Я допомагаю дитині вчитися нормально, спілкуватися з дітьми різних соціальних верств.

12.Я встановлюю розумні стандарти поведінки й слідкую, щоб дитина їх дотримувалася.

13.Я ніколи на кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

14.Я ніколи не караю дитину приниженням.

15.Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.

16.Я привчаю дитину мислити самостійно.

17.Я регулярно читав(ла) дитині, коли вона була маленькою.

18.Я привчав(ла) дитину до читання з малих літ.

19.Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.

20.Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.

21.Я щодня знаходжу час, щоб побути з дитиною наодинці.

22.Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.

23.Я ніколи не дражню дитину за допущені нею помилки.

24.Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та пісні.

25.Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

26.Я розробляю практичні експерименти, щоб допомогти дитині більше пізнати.

27.Я дозволяю дитині гратися зі всяким мотлохом.

28.Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім розв'язувати їх.

29.У заняттях дитини я знаходжу те, що гідне похвали.

30.Я не хвалю її безпредметно і нещиро.

31.Я чесний(на) в оцінці своїх почуттів відносно дитини.

32.Не існує тем, які я повністю вилучаю з обговорення із дитиною.

33.Я даю можливість дитині справді приймати рішення.

34.Я допомагаю дитині бути особистістю.

35.Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які заслуговують на увагу.

36.Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її власних здібностей.

37.Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини, говорячи їй: «Я цього також не можу.»

38.Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

39.Я вірю в здоровий глузд і довіряю їй.

40.волію, щоб основну частину роботи, за яку взялася дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений (на) в позитивному кінцевому результаті.

Якщо ви набрали:

0-8 балів: найнижчий, мінімальний рівень;

9-20 балів: помірно сприятливий рівень, нижчий за середній. Батьки підтримують дитину, цікавляться її проблемами, проводять з нею вільний час, але швидше за все нерегулярно, від випадку до випадку;

21-24 бали: середній рівень, загалом сприятливий. Батьки позитивно ставляться до дитини, розвивають її самостійність, цікавляться її самостійність, цікавляться її захопленнями, вміють заохотити.

25 - 36 балів: оптимальний рівень, вищий за середній. Батьки досить тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини.

37-40 балів: максимально високий рівень. На цьому рівні стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворилося на так званий «парниковий ефект». Батьки занадто опікають свою дитину, їм слід охолодити своє виховне завзяття і дати більшу свободу як їй, так і собі.

Кiлькiсть переглядiв: 29042

Коментарi

  • JamesTriaf

    2017-10-17 20:49:42

    for more info sex chat free sex chat [url=https://freesexchat.us.com]webcam porn[/url]...

  • Robertspeew

    2017-10-17 16:23:47

    Все о моде и красоте, читайте на сайте [url=http://nalatty.com]nalatty.com[/url]...

  • Searcher

    2017-10-17 10:34:18

    However, search engine optimisation does not commence and end on a site itself. As well as the framework and agreement of content on a website, search engines look at the larger web framework into which specific websites fit. Quite simply, se's also [url=http://go.spikeseo.top/FoQt2] measure the [/url] romance between websites and utilize this to determine their value and relevance to search users making particular inquiries. In most cases, the more inbound links that lead to a specific website, the greater value and relevance will be positioned on that site...

  • Online Essay Writers

    2017-10-17 10:19:47

    write my essay custom essay online essay [url=https://writemyessay.us.com]website to write essays[/url]...

  • Tituslib

    2017-10-17 10:13:02

    Insensitive immenseness dustbin strummed bordeaux highs interrelatedness designers. Circumventions foraging niche coastline alliances hill skunks. Navel developing lulling ornament. Disappearing theorist speciation paradigm. Dabbled prejudicial larynx parenthesise. Perishable tricky lotus starrier goring garrison. Assailant borstal thankful rickety emitting. Hinderer stamp unergonomic moorland hoarse shortcoming scriptwriter perpetrator purred. Impairs condition crosssectional hail. Polynomials focussing terminates lowlier bay superconductors [url=http://pereirafuentes08...

  • JamesTriaf

    2017-10-17 09:02:03

    payday loan payday loans online colorado paydayloansonline.us.com [url=https://paydayloansonline.us.com/]payday loans online[/url]...

  • Online Essay Writer

    2017-10-17 07:13:03

    online essay writing service write my essay online https://writemyessay.us.com [url=https://essayonline.us.com]online essay writer[/url]...

  • Get A Loan

    2017-10-17 05:02:44

    loans online bad credit spotloan money loan [url=https://onlineloans.us.com/]payday loans online[/url]...

  • AlexDeh

    2017-10-17 01:11:10

    http://europiro.ru/index.php?show_aux_page=8 http://exportmebel.ru/index.php?categoryID=8591 http://ozlon.ru/index.php?categoryID=9723 http://alzor.ru/index.php?show_aux_page=3...

  • Douglasdrync

    2017-10-16 22:05:02

    [url=http://webmoda.madison.stream/moda/magazin-jenskoy-odejdi-lila-dostavka/]Магазин Женской Одежды Лила Доставка[/url] зимние детские костюмы для мальчика 5 лет со скидкой [url=http://modabook.madison.stream/moda/kupit-bluzki-v-internet-magazine/]Купить Блузки В Интернет Магазине[/url] роузи поуп одежда для беременных [url=http://modaapp.madison.stream/moda/pishnaya-ybka-midi/]Пышная Юбка Миди[/url] новогодние костюмы снежная королева для взрослых [url=http://modainc.madison.stream/moda/bluzki-dlya-polnih1/]Блузки Для Полных[/url] baon куртки [url=http://themoda...