• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Тести для батьків

ТЕСТ 1. Для батьків майбутніх першокласників

/Files/images/Pervoklassnitsa-s-tsvetami.png

ЧИ ГОТОВІ ВИ ВІДДАТИ СВОЮ ДИТИНУ ДО ШКОЛИ?

(тест)

Шановні батьки!

Поставте позначку «так» чи «ні» біля кожного твердження.
1. Мені здається, що моя дитина навчатиметься найгірше.
2. Мені здається, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.
3. На мій погляд, чотири уроки - завелике навантаження для маленької дитини.
4. Дитина може спокійно навчатися тільки в тому випадку, якщо вчите­лька - її власна мама.
5. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися читати, ра­хувати і писати.
6. Мені здається, що діти у цьому віці ще не здатні дружити.
7. Боюся навіть думати про те, як моя дитина вдень не спатиме.
8. Моя дитина часто плаче, коли до неї звертається незнайома доросла людина.
9. Моя дитина не ходила до дитячого садка і ніколи не розлучається із матір'ю.
10. Я побоююся, що діти глузуватимуть з моєї дитини.
11. Моя дитина, по-моєму, значно слабша за своїх однолітків.
12. Боюся, що вчителька не має можливості оцінити успіхи кожної дитини.
13. Моя дитина часто говорить; "Мамо, ми підемо до школи разом!"

Примітка. Якщо на 6 і більше тверджень ви відповіли "так", ви самі ще не готові віддати свою дитину до школи.

Кам'янопотоківський ліцей імені М.С.Новохатька: ПЕРШИЙ ДЗВОНИК

ТЕСТ 2. Чи допомагаєте ви своїй дитині стати обдарованою дитиною"?

Батькам пропонується ознайомитеся з текстом анкети вказавши один із двох варіантів відповіді: «Так» або «Ні». «Так» - 1 бал.

1.Я відповідаю на всі запитання дитини терпляче і чесно.

2.Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.

3.Я встановив(ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

4.Я не лаю дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і ця робота ще не закінчена.

5.Я надав (ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати виключно для її занять.

6.Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її досягнення.

7.Я доручаю дитині посильні клопоти.

8.Я допомагаю дитині складати її особисті плани і приймати рішення.

9.Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.

10.Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.

11.Я допомагаю дитині вчитися нормально, спілкуватися з дітьми різних соціальних верств.

12.Я встановлюю розумні стандарти поведінки й слідкую, щоб дитина їх дотримувалася.

13.Я ніколи на кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

14.Я ніколи не караю дитину приниженням.

15.Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.

16.Я привчаю дитину мислити самостійно.

17.Я регулярно читав(ла) дитині, коли вона була маленькою.

18.Я привчав(ла) дитину до читання з малих літ.

19.Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.

20.Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.

21.Я щодня знаходжу час, щоб побути з дитиною наодинці.

22.Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.

23.Я ніколи не дражню дитину за допущені нею помилки.

24.Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та пісні.

25.Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

26.Я розробляю практичні експерименти, щоб допомогти дитині більше пізнати.

27.Я дозволяю дитині гратися зі всяким мотлохом.

28.Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім розв'язувати їх.

29.У заняттях дитини я знаходжу те, що гідне похвали.

30.Я не хвалю її безпредметно і нещиро.

31.Я чесний(на) в оцінці своїх почуттів відносно дитини.

32.Не існує тем, які я повністю вилучаю з обговорення із дитиною.

33.Я даю можливість дитині справді приймати рішення.

34.Я допомагаю дитині бути особистістю.

35.Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які заслуговують на увагу.

36.Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її власних здібностей.

37.Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини, говорячи їй: «Я цього також не можу.»

38.Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

39.Я вірю в здоровий глузд і довіряю їй.

40.волію, щоб основну частину роботи, за яку взялася дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений (на) в позитивному кінцевому результаті.

Якщо ви набрали:

0-8 балів: найнижчий, мінімальний рівень;

9-20 балів: помірно сприятливий рівень, нижчий за середній. Батьки підтримують дитину, цікавляться її проблемами, проводять з нею вільний час, але швидше за все нерегулярно, від випадку до випадку;

21-24 бали: середній рівень, загалом сприятливий. Батьки позитивно ставляться до дитини, розвивають її самостійність, цікавляться її самостійність, цікавляться її захопленнями, вміють заохотити.

25 - 36 балів: оптимальний рівень, вищий за середній. Батьки досить тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини.

37-40 балів: максимально високий рівень. На цьому рівні стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворилося на так званий «парниковий ефект». Батьки занадто опікають свою дитину, їм слід охолодити своє виховне завзяття і дати більшу свободу як їй, так і собі.

Кiлькiсть переглядiв: 29036

Коментарi

  • Get A Loan

    2018-02-05 06:58:12

    payday advance payday loans salt lake city advance payday loan [url=https://paydayadvance.us.com]payday advance[/url]...

  • Payday Loans

    2018-02-05 06:53:58

    payday advances no fax payday loan payday advance [url=https://paydayadvance.us.com]personal loan options[/url]...

  • Stevesib

    2018-02-05 05:57:04

    We tease introduced in the before-mentioned chapter the notice print signal, as the radical of the CODAM mannequin, that was suggested as being the originator of the ownership signal unsurpassed in event; at most such intelligence is allegedly held in that mimic signal. Because gonioscopy may also remodel IOP past compressing the cor- neal integument and transiently forcing more adjustable from the eye, it is high-ranking to gather together IOP measurements prior to this procedure. Ie for yourself, for the intoxicant of your children [url=http://thewineartist...

  • SinikarTURA

    2018-02-05 05:05:29

    This is the expected come about, because this time the algorithm has a time intricacy of O(n l k) where the count of clusters (k) and the tot up of iterations (l) were eternal, compared to the figure of patients (n). An synthetic somatic-central in a dither system- autonomic reflex pathway for controllable micturition after spinal twine impairment: preparatory results in 15 patients. "What were we intake tens of thousands of period past [url=http://tavshande.com/set/scheme7/point11/]generic 25 mg nizagara visa[/url] erectile dysfunction treatment in india...

  • Instant Online Loans

    2018-02-05 03:32:54

    loans same day advance payday loan bad credit loans guaranteed [url=https://paydayadvance.us.com]fast cash advance[/url]...

  • Best Online Loans

    2018-02-05 03:25:40

    loan service money to pay bills what is cash advance [url=https://onlineloan.us.com]loan online[/url]...

  • Getting A Loan

    2018-02-05 03:13:09

    quick cash loan application loan lenders for bad credit [url=https://onlineloan.us.com]loans no credit check lenders[/url]...

  • Essays

    2018-02-05 02:39:27

    essays help me write my essay essays [url=https://essays.us.com]essay writing at masters level[/url]...

  • Money Loan

    2018-02-05 02:26:05

    installment loans installment loans installment loans [url=https://installmentloans.us.com]loans in texas[/url]...

  • Write My Essays

    2018-02-05 02:07:02

    writing paper which essay writing service is the best do my book report [url=https://writemypaperforme.us.com]write my paper for me[/url]...