| Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану.
Вересень | 1. Інформація про виконання рішень попередньої педради 2. Про основні напрямки роботи педколективу на 2023-2024 навчальний рік. Обговорення та затвердження плану роботи на 2023-2024 навчальний рік. 3. Про визначення видів і форм планування освітнього процесу в дошкільному закладі в умовах воєнного стану та програм, за якими буде працювати заклад. 4. Створення безпечного середовища для учасників освітнього процесу 5. Про затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік |
| Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни.
грудень | 1. Інформація про виконання рішень попередньої педради. 2. Про основи формування патріотичних почуттів (директор). 3. Про народні іграшки, як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами (з досвіду роботи вихователів). 4. Календарна обрядовість у роботі з дітьми (з досвіду роботи вихователів). 5. Результати тематичного вивчення рівня знань, які сприяють формуванню основ національної свідомості у дітей старшого дошкільного віку (за результатами тематичної перевірки). 6. Про стан роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності. Організація безпеки під час повітряних тривог. |
| Створення сучасного інноваційного простору.
Медіаосвіта в дошкільному закладі.
Підтримка родин, педагогічний супровід.
березень | 1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради; 2. Організація годин спілкування - шлях комунікації між учасниками навчально-виховного процесу, у зв'язку з необхідністю здійснення освітнього процесу під час воєнного стану. (Директор ЗДО) 3. Вміння педагогів працювати з комп’ютерною технікою та програмами з інтернетресурсу, залучення батьків до співпраці на онлайн платформах. (Директор ЗДО) 4. З досвіду роботи груп «Інноваційні освітні технології формування мовленнєвої й кому-нікативної компетентностей дошкільників» (презентації педагогів) 5. Ділова гра «Чи повинні ми розвивати медіаграмотність батьків» (з досвіду роботи) |
| Підсумки діяльності педагогічного колективу, виконання плану роботи на 2023/2024 н. р. Про готовність до школи дітей старшого дошкільного віку.
травень | 1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради. 2. Про виконання річного плану (в роботі з дітьми, батьками, педагогами). Пріоритетні напрями роботи в наступному навчальному році. 3. Рівень засвоєння дітьми знань умінь, навичок у світлі Базового компонента дошкільної освіти (результати моніторингу); 4. Підготовка дитини до школи. Звіт вихователя Остапенко В.О. 5. Аналіз навчально-виховної роботи протягом року. (Директор ) 6. Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на літній період. |
| Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Організаційна педрада
Вересень | 1. Інформація про виконання рішень попередньої педради 2. Про основні напрямки роботи педколективу на 2022-2023 навчальний рік. Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 навчальний рік. 3. Про визначення видів і форм планування освітнього процесу в дошкільному закладі в умовах воєнного стану та програм, за якими буде працювати заклад. 4. Про вибір форми навчання здобувачів освіти 5. 5. Про затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік |
| Забезпечення єдності, перспективності, наступності в освітньому просторі двох суміжних ланок освіти
грудень | 1. Про виконання рішення попередньої педради.(Директор ЗДО) 2. Психологічна готовність старшого дошкільника до викликів початкової школи 3. Шляхи забезпечення наступності та послідовності в роботі ЗДО та школи; 4. ECERS-3: шкала оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Знайомство з програмою.(Директор ЗДО) 5. Розвивальне середовище ЗОШ і ЗДО в сучасних умовах.(Директор ЗДО) 6. Про стан роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності. Організація безпеки під час повітряних тривог. |
| Використання інформаційно-комунікативних технологій у вихованні дітей дошкільного віку. Підтримка родин, педагогічний супровід.
березень | 1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради; 2. Організація годин спілкування - шлях комунікації між учасниками навчально-виховного процесу, у зв'язку з необхідністю здійснення освітнього процесу під час воєнного стану. (Директор ЗДО) 3. Вміння педагогів працювати з комп’ютерною технікою та програмами з інтернетресурсу, залучення батьків до співпраці на онлайн платформах. (Директор ЗДО) 4. Безпечне використання комп’ютерів при роботі.(Остапенко В.О.) 5. Впровадження нових навчальних комп’ютерних програм та дидактичних ігор у навчально-виховному процесі. (вих. Галич Г.М.) 6. Проєкт з ЮНІСЕФ: «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», участь у ньому . (Директор ЗДО) |
| Формування логіко-математичної компетентності дошкільників. Підсумок роботи за навчальний року.
травень | 1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради; 2. Рівень засвоєння дітьми знань умінь, навичок у світлі Базового компонента дошкільної освіти (результати моніторингу); 3. Підготовка дитини до школи. Результати проєкту ЮНІСЕФ "ВзаємоДІЯ". Звіт вихователя Остапенко В.О. 4. Аналіз навчально-виховної роботи протягом року. (Директор ) 5. Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на літній період. |