Педагогічні ради

Педагогічні ради 2023-2024 н.р.

Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану.

Вересень

1. Інформація про виконання рішень попередньої педради

2. Про основні напрямки роботи педколективу на 2023-2024 навчальний рік. Обговорення та затвердження плану роботи на 2023-2024 навчальний рік.

3. Про визначення видів і форм планування освітнього процесу в дошкільному закладі в умовах воєнного стану та програм, за якими буде працювати заклад.

4. Створення безпечного середовища для учасників освітнього процесу

5. Про затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік

Українські традиції, як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни.

грудень

1. Інформація про виконання рішень попередньої педради.

2. Про основи формування патріотичних почуттів (директор).

3. Про народні іграшки, як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами (з досвіду роботи вихователів).

4. Календарна обрядовість у роботі з дітьми (з досвіду роботи вихователів).

5. Результати тематичного вивчення рівня знань, які сприяють формуванню основ національної свідомості у дітей старшого дошкільного віку (за результатами тематичної перевірки).

6. Про стан роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності. Організація безпеки під час повітряних тривог.

Створення сучасного інноваційного простору.

Медіаосвіта в дошкільному закладі.

Підтримка родин, педагогічний супровід.

березень

1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради;

2. Організація годин спілкування - шлях комунікації між учасниками навчально-виховного процесу, у зв'язку з необхідністю здійснення освітнього процесу під час воєнного стану. (Директор ЗДО)

3. Вміння педагогів працювати з комп’ютерною технікою та програмами з інтернетресурсу, залучення батьків до співпраці на онлайн платформах. (Директор ЗДО)

4. З досвіду роботи груп «Інноваційні освітні технології формування мовленнєвої й кому-нікативної компетентностей дошкільників» (презентації педагогів)

5. Ділова гра «Чи повинні ми розвивати медіаграмотність батьків» (з досвіду роботи)

Підсумки діяльності педагогічного колективу, виконання плану роботи на 2023/2024 н. р.

Про готовність до школи дітей старшого дошкільного віку.

травень

1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Про виконання річного плану (в роботі з дітьми, батьками, педагогами). Пріоритетні напрями роботи в наступному навчальному році.

3. Рівень засвоєння дітьми знань умінь, навичок у світлі Базового компонента дошкільної освіти (результати моніторингу);

4. Підготовка дитини до школи. Звіт вихователя Остапенко В.О.

5. Аналіз навчально-виховної роботи протягом року. (Директор )

6. Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на літній період.

Педагогічні ради 2022-2023 н.р.

Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Організаційна педрада

Вересень

1. Інформація про виконання рішень

попередньої педради

2. Про основні напрямки роботи педколективу на 2022-2023 навчальний рік. Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 навчальний рік.

3. Про визначення видів і форм планування освітнього процесу в дошкільному закладі в умовах воєнного стану та програм, за якими буде працювати заклад.

4. Про вибір форми навчання здобувачів освіти

5. 5. Про затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік

Забезпечення єдності, перспективності, наступності в освітньому просторі двох суміжних ланок освіти

грудень

1. Про виконання рішення попередньої педради.(Директор ЗДО)

2. Психологічна готовність старшого дошкільника до викликів початкової школи

3. Шляхи забезпечення наступності та послідовності в роботі ЗДО та школи;

4. ECERS-3: шкала оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Знайомство з програмою.(Директор ЗДО)

5. Розвивальне середовище ЗОШ і ЗДО в сучасних умовах.(Директор ЗДО)

6. Про стан роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності. Організація безпеки під час повітряних тривог.

Використання інформаційно-комунікативних

технологій у вихованні дітей дошкільного віку.

Підтримка родин, педагогічний супровід.

березень

1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради;

2. Організація годин спілкування - шлях комунікації між учасниками навчально-виховного процесу, у зв'язку з необхідністю здійснення освітнього процесу під час воєнного стану. (Директор ЗДО)

3. Вміння педагогів працювати з комп’ютерною технікою та програмами з інтернетресурсу, залучення батьків до співпраці на онлайн платформах. (Директор ЗДО)

4. Безпечне використання комп’ютерів при роботі.(Остапенко В.О.)

5. Впровадження нових навчальних комп’ютерних програм та дидактичних ігор у навчально-виховному процесі. (вих. Галич Г.М.)

6. Проєкт з ЮНІСЕФ: «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», участь у ньому . (Директор ЗДО)

Формування логіко-математичної

компетентності дошкільників.

Підсумок роботи за навчальний року.

травень

1. Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради;

2. Рівень засвоєння дітьми знань умінь, навичок у світлі Базового компонента дошкільної освіти (результати моніторингу);

3. Підготовка дитини до школи. Результати проєкту ЮНІСЕФ "ВзаємоДІЯ". Звіт вихователя Остапенко В.О.

4. Аналіз навчально-виховної роботи протягом року. (Директор )

5. Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на літній період.

Кiлькiсть переглядiв: 145

Коментарi